Regeneracja maglownic Drawsko Pomorskie
Wiele podzespołów funkcjonujących w samochodach przy przebiegu zbliżonym do około 200 000 kilometrów daje oznaki zużycia i wyeksploatowania. Regeneracja maglownicy
, czyli przekładni kierowniczej również bardzo często jest przez nas realizowana w okolicy tego właśnie przebiegu. Przekładnia kierownicza, podobnie jak każda inna część pracująca w sposób mechaniczny wraz z upływem czasu i przejechanym kilometrami ulega naturalnemu procesowi zużycia. Pojawiają się różnego rodzaju luzy i nieszczelności zakłócające prawidłową pracę maglownicy. Samochody jeżdżących po naszych drogach to często auta przyprowadzone zza i w związku z tym niestety bardzo często ich przebiegi nie odpowiadają rzeczywistości. Może skutkować to tym, że samochód mający na liczniku niższy przebieg, niż ten, o którym wspominamy na początku będzie miał maglownicę kwalifikującą się do naprawy. Z tego właśnie powodu sugerowanie się tylko i wyłącznie przebiegiem na liczniku nie rozwiąże problemu. Istotne są symptomy mogące wskazywać na konieczność wykonania naprawy, a są nimi przede wszystkim wycieki czynnika roboczego, luzy odczuwalny na kierownicy, nienaturalne odgłosy i problem podczas wykonywania skrętu kierownicą. Jeżeli obserwujesz któraś z tych objawów lub ich kombinacje może okazać się, że
regeneracja maglownicy
, czyli przekładni kierowniczej
rzeczywiście będzie konieczna.